måndag 12 september 2011

Kamera Kaputt

Jag har nog inte vaknat ordentligt ännu. Eller så är det bara vanlig seghet efter att ha haft en dålig vecka.

Det är i alla fall vad jag tror föranleder det faktum att jag inte skrikit rakt ut i frustration och ilska ännu. Min kamera är kaputt. Den vill inte göra någonting, utan är helt död - som om ett batteri inte satt i den...

Hey, vänta....

Ja, batteriet - som f ö är Fulladdat sitter faktiskt i kameran. Never mind. Tror det har och göra med gårdagens regn som fotograferades men när jag kollade kameran efteråt så var den helt okey, och torkades av som sig bör. I morse - stendöd.

Blir väl och släpa den till någon förbannad dyr reparationsverkstad. Försäkring och garanti finns inte. Jag har en personlig koppling till den här kameran. Det var den jag vann i Metro Photo Challenge 2009 när jag fotade - Regn.

Inga kommentarer: