onsdag 16 mars 2011

Datalagringsöndag

Fullpackad dag idag. Suck. Stön. Stånk. Klagoyttranden har i och för sig mer med tiden jag tvingas gå upp på, men i alla händelser blir detta en ödesdag för Datalagringsdirektivet. Därför ska jag promenera och beskåda debatten i Riksdagen. Möjligen får jag tid att sova på Åhörarläktaren innan de börjar diskutera direktivet...

Ni som vill följa mig under dagen gör bäst att ta en titt på min twitterfeed alt twitterfeeden för Svpol.se vilka i det här fallet är de jag skriver åt. Ett rapportage kommer upp på svpol.se innan voteringen som sker 16.00 och jag ska försöka få in en text om denna också.

Sedan ska jag förbi Pub Liberal där flera politiker kommer att prata om liberalismens förfall och det kommer sannerligen bli intressant.

Fullspäckad dag, som sagt.

Inga kommentarer: