måndag 12 juli 2010

Pirater utanför Riksdagen 12 Juli 2010








4 kommentarer:

Markus "LAKE" Berglund sa...

De två sista bilderna var fullkomligt lysande!

De övriga var också bra, synd bara att ni inte lyckades få ihop ett större gäng med pirater på bilden bara...

wertigon sa...

Jo, synd på uppslutningen. Jag kände mig lite ensam som en av få aktivister. Synd också att jag inte fick tillfälle att hämta min PP- tshirt (var på väg mot jobbet från Västerås och hann bara stanna till en liten stund). Hade gärna använt den, men istället blev det en Linux Inside t-shirt...

Jaja, glad att man för en gångs skull kunde dyka upp iaf, det faktum att jag normalt jobbar i Norrtälje och har flickvän i Västerås gör att jag väldigt ofta inte kan dyka upp när något händer. Men bättre ett fåtal än inga alls, right? :)

piratemom Anne Kekki sa...

Härliga bilder.

hannadonsberg sa...

Det handlar om framförhållning - en av partiets svagheter. Att kvällen före sprida ordet räcker inte ens i internets förlovade land, folk måste kunna planera in resa, ledighet osv...