tisdag 11 maj 2010

Mässan för Ung Företagsamhet 2010

Laptopcovers.se - Egna covers åt din laptop. Erkänner att jag så fort jag får pengar tänker utnyttja deras tjänster i hopp om att de kan ådstakomma det jag vill göra med min Netbook.

Hur ofta byter du tandborste? Hygienexpressen från Sjödalsgymnasiet, Huddinge tar hand åt det om du glömmer bort.
Sodas Dream har tröttnat på Sodastreams dyra och krångliga flaskor. De erbjuder en adapter som alternativ. En mycket bra affärsidé.
Räcker en reflex verkligen? Kanske du behöver något starkare? En personlig varningsblinker är någonting alla som är ute mörka nätter på bilvägar kan behöva.

Idag besökte jag Ung Företagsamhet i Älvsjö. Ovanstående var de produkter som imponerade mest på mig. Helt nya idéer och många effektiva lösningar på alla de små problem man kan ha.

Inga kommentarer: