torsdag 1 april 2010

Jag säljer min kamera!

Jag har efter att ha tänkt efter en lång stund kommit fram till att sälja min kamera och sluta med fotografi. Detta efter att ha fyllts av arga känslor över att en fotograf i Stockholm City inte bara vågat ta bättre bilder än mig, utan även nonchalant tagit fel på en gråsäl och en knubbsäl.

Samma sak med mina fotoalbum på Deviantart där jag följer grupper där folk tar bättre bilder än jag jämt och ständigt. Det tär på min hjärna att folk tar bättre bilder än mig. Jag vill vara bäst i allt jag gör. Det kan jag inte bli i det här området. Så därför säljer jag kameran - pengarna går till det jag tror att jag faktiskt kan bli bäst på - även om det bara skulle vara att vända hamburgare på McDonalds.

Med kameran följer även rättigheterna till alla mina tagna bilder. Hör av er för pris.

Inga kommentarer: