fredag 2 april 2010

April April!

Som alla verkar ha förstått - förutom en stackars bulgar som jag brukar spela StarCraft II med - så var självklart mitt inlägg om kameran ett Aprilskämt. De första skratten om det dök faktiskt upp direkt efter att jag skrivit det och halv åtta väcktes jag av ett SMS från min syster som ville gratulera skämtet.

Sedan dess har jag inte ens bemödat mig att återupprepa det. Jag vet inte om det är oroväckande eller smickrande att folk känner mig såpass väl.

Jag övervägde också andra aprilskämt - främst att jag skulle lämna Piratpartiet (vilket många andra verkade göra såhär på Första April ;D) samt att jag var nationaldemokrat "efter att ha sett flaggan vaja över drottninggatan och känt svenskens stolthet fylla mitt sinne."

Slutligen vill jag säga att det borde vara böter på att förväxla gråsäl och knubbsäl.

Inga kommentarer: