fredag 26 februari 2010

Happy Helgtrafik

Följande blogginlägg är dedikerat de som under veckan blivit mina nya idoler på bloggfronten med det synnerligen geniala namnet Emteärrhora (Tidigare Veoliahora) och kommer likna ett annat inlägg jag skrev för ett litet tag sedan då jag kritiserade en urpantad idiot till SL-Värd. Det tål att nämnas att mina negativa tankar om företaget MTR i allmänhet skingrades rätt fort då en av hans lite mer vettiga kollegor via IM inte bara fördömde agerandet utan även gav mig ett trumfkort att visa upp utifall att det skulle hända igen (vilket jag betvivlar).

Om ni inte levt under en sten senaste veckan så har ni även noterat att vi haft så kallat Snökaos här i landet - och under vilken MTRs och SLs personal skötte sig på ett strålande vis. Jag har därför grävt fram ytterligare bilder från kollektivtrafiken som jag hade tänkt pynta resten av bilderna med. Som en extra bonus är de dessutom snöfria (även om somliga är tagna på hösten som för övrigt är min bästa årstid...)

EDIT: Bilderna dedikeras även till "Mitt liv som spärrvakt" och "Är du på väg hem eller" för deras underbara inlägg som jag gärna slår upp då jag har lite tråkigt.



2 kommentarer:

Emteärrhora sa...

Tack för omtanken Jonathan och happy trafikhelg!

Ojojoj, sommarlängtan slog till med full kraft när vi såg de fina bilderna... :)

Josef Boberg sa...

Snön och kylan börjar bli mer än väl känd = tråkig vid det här laget - tycker Josef B.