torsdag 19 november 2009

Om Vakna Människor

Det finns ett gäng människor här på jorden som går omkring i ett stadie av ständig klarsyn. De vet allt, de ser igenom alla medel för att kontrollera människan och de håller koll på den Svenska makteliten. De går omkring i ett stadie av ständig vakenhet, och tvekar aldrig att berätta för världen om vad de upptäckt.

Jag mötte en gång en sådan person. Det var ingen angenäm upplevelse. Högst framfusig, skrek åt mig när jag argumenterade mot hans argument och han kom med rent löjeväckande felaktigheter för varje person som studerat modern historia.

Det slog mig då att denna ständiga existens är en förbannelse för de som utsätts för den. Brist på sömn kan faktiskt vara mycket skadligt för kroppen och ens mentala hälsa.

Därför ger jag nu ett erbjudande. Den första person från Vaken.se som skriver ett inlägg här kan kostnadsfritt hämta ut en kudde i Stockholm, så de får hjälp att sova.

2 kommentarer:

Mikael Cromsjö sa...

Jag skulle vilja ha en kudde!

Mats sa...

Hur går det med kuddutdelningen? Eller har du satt faktan i halsen och kört fast.

Dags att läsa på och studera kanske.
http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=704