tisdag 4 augusti 2009

Att leva utan Internet

Jag har nu gjort en reflektion. Ni kan ge er fullständigt fan på att om jag inte har något Internet så kommer det en Patchday i WoW samt att folk skickar fina erbjudanden som jag missar. För att inte tala om mitt DeviantArt account som fullkomligt svämmar över.

Utöver ovanstående mindre viktiga saker så känns det även som jag sitter mitt i ett kommunikationsblackout. Ingen telefon, ingen TV och absolut inget Internet. Hur länge detta ska få pågå vette fan, men pågår gör det.

För detta kan vi tacka Comhem och deras utmärkta service.

Jag kan garantera att vill någon utöka min konsumtion av media, så kan dessa helt enkelt bara stänga av mina kommunikationskanaler. Men även detta är en tillfällig åtgärd.

Undrar hur många gånger jag kommer återvända hit...

3 kommentarer:

Samuel sa...

Hej Jonathan,

Trist att läsa att du har problem med ditt nät. Aldrig kul att sitta i en blackout.
Hur ligger läget nu, har det kommit igång igen?

Mvh

Samuel
Com Hem
samuel.garlov@comhem.com

Jonathan sa...

Nej. Jag sitter nu med en dångel inkopplad till hemdatorn men förhoppningsvis har jag Internet på Fredag eller måndag.

Det är modemet som lyser med sin frånvaro.

Hans J sa...

Finns det inget Ipredia där du bor?

Det finns här! Till och med i min lägenhet ;-)

Du får göra lite reklam för Ipredia sedan när du kåmmer igång!