tisdag 28 juli 2009

Jonathans Liv 2.0

Mitt liv kommer snart få en välbehövlig Content Patch verkar det som. Jag har fått goda informationer om att på lördag morgon kommer ett gäng personer som inkluderar Jim Keyser (Ja, _den_ Jim Keyser) komma in i mitt hem och börja bära iväg på mina världsliga ägodelar vilket inkluderar dator, kamera, Airsoftvapen samt nostalgimonter och säng samt min stora samling böcker.

Detta kommer sig av att ny inkvartering har hittats åt mig på annan plats och jag har blivit ombedd av dessa herrar samt andra som har något att säga om saken att förflyttas dit. Jag har beslutat att acceptera. Då jag inte vet hur lång tid det kommer ta för mig att få internet på den nya platsen så ger jag här mitt telefonnummer för nödfall då detta antagligen blir det enda säkra sättet att kommunicera med mig. När internetkapacitet är återställd kommer även detta medellas på samma plats. Jag kommer även återfinnas i Pride Park för Piratpartiets räkning under Onsdag och Fredag, men förväntar mig vara lite för upptagen för att svara på Lördagen.

Numret är 070-1497019.


Och för er som kan vara benägna att ta detta blogginlägg lite för allvarligt på grund av Jim Keysers namn (han kommer hit, och kan jag ta en bild på när han bär ut datorn eller min Piratflagga kommer jag ta en) så kan jag trösta er med att det enda som sker är att jag kommer flytta hemifrån. Jim Keyser är en vän till familjen som lovat att assistera som flytthjälp - vilket kommer behövas då både jag och min mamma och hennes make flyttar samtidigt - Mamma och Micke till Alvik och jag själv till Ulvsunda.

Som sagt så får jag hoppas att ni under tiden håller andan uppe och fortsätter kämpa. Anledningen till att jag skriver det nu är för att jag inte förväntar mig att vara speciellt anträffbar pga Pride och att jag kommer spendera tid på att packa ner mina saker - något som jag har slöat för mycket med.

5 kommentarer:

calandrella sa...

"Jim Keyser är en vän till familjen som lovat att assistera som flytthjälp"
Du... du... förrädare!

:-)

Jonathan sa...

Se det som att han nu avtjänar det staff en domare aldrig gav honom.

Åtta timmar samhällstjänst, följt av Öl och Pizza.

Anonym sa...

Fråga honom om han tänker möta i nästa tpb-tingsrättsförhandling och om han kommer möta i Europadomstolen. Han ahr blivit kallad dit.

Anonym sa...

Tyckte början på bloggposten var rätt läskig, sedan blev det värre.

Anonym sa...

Keyzer är en korrput maktmissbrukande äcklig varelse.

Hur du kan med dig att frottera med en sån idiot är för mig obegripligt. Han har brutit mot lagen och tagit mutor för att sälja polisiär kraft mot beställning.

ÄCKLIGA VIDRIGA KEYZER.
Hälsa honom atthan är en mycket avskydd varelse och att han borde sitta i fängelse!

Jag håller med, det började läskigt och blev sen värre.