måndag 8 juni 2009

Dansar alltid Nykter...

Ont i fötterna, min röst är körd och jag har fortfarande ett adrenalinfyllt blodsystem som fyller mig med en glad känsla över att allting gått så jävla bra för oss.

Hela gårdagen gick faktiskt otroligt bra, men jag orkar egentligen inte skriva så mycket om det, så egentligen så kör jag bara en kort + och - Lista, och besparar mig överflödiga ord.

+ Valförrätarna vid Södra Ängby Skola och Thorildsplans Gymnasium. Alla valsedlar behandlades korrekt och fick stå där de skulle.

+ Socialdemokraterna, Vänsterpartisterna, Folkpartisterna, Moderaterna och Miljöpartisten som stod utanför Thorildsplans Gymnasium under mitt värdpass. Det var otroligt kul att snacka med er och ni gjorde också att mina värkande fötter kändes lite mindre.

+Johanna Julen, hennes kompis, PvZ och killen som upprörde sig över ordet Negerboll - Ni var otroligt kul bords och danssällskap. Stort Yarrr till er!

+ Emil Oldenburg för hans enastående arbete med valvakan !


- Warner Music killen som tog en valsedel bara för att sedan förstöra den. Halvt minus till hans fru som anklagade mig för att vara "provokativ".

- Min Röst. Jag måste verkligen öva mig på att få den att räcka längre, speciellt då man står och skrålar "You are a Pirate" tillsammans med Pirater från när och fjärran.

- Jan Lindgren som inte dansar nykter.

4 kommentarer:

"johannas kompis" sa...

stor yarr till dig också.
är helt i det blå fortfarande. kommer kunna leva på det här ett bra tag.
vi är fantastiska!

anna

Anonym sa...

PvZ = Protoss versus Zerg hoppas jag:)

Jonathan sa...

Om jag hade haft en Protoss och en Zerg vid bordet hade vår valvaka blivit uppmärksammad av andra anledningar än vår stora seger...

Vidde sa...

Innerst inne är jag Zerg... Och jag hade kul med dig med! Hoppas det blir fler segerfester så att vi får dansa mera!