måndag 25 maj 2009

Topplistor...

Det är klara med sina tio, det är Rick med hela tjugoen och Mattias Bjärnemalm med sina Fem och säkerligen många fler som jag just nu inte hittar. De listar Pirater vars ansträngningar förtjänar att uppmärksammas lite extra och jag håller med om varenda en av de nominerade.

Jag tänker dock inte gå så långt som att skapa mig en egen lista, men jag tycker att Jan Lindgren borde nämnas i sammanhanget. Han arbetar oftast bakom kulliserna, ser till att saker fungerar och att det som ska göras görs, antingen av honom själv eller av någon annan och förtjänar därför att uppmärksammas.

Nu tycker jag i alla fall att jag gjort min lilla ensamma Piratlista - men om man vill ha trettiosex Pirater till som jag lätt kan skriva under på så har du alla ovanstående i första stycket.

1 kommentar:

(Dragon)Faye sa...

Och jag har äntligen fått ett förbannat bra skäl att slänga i ansiktet på folk som bara tycker att jag slösar tid och energi när jag sitter och kommenterar på nätet! :D Rick gjorde min dag ifrån nattsvart till strålande sol (pga en av mina katter chockande bortgång) tack vare att nämna lilla mig. Att veta att man faktiskt gör nytta så det uppmärksammas av självaste partiledaren, det värmer i hjärtat det! :)