söndag 29 mars 2009

Snodd av Mymlan

Hade tråkigt och ingenting att göra så jag snodde en lista av Mymlan.

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej

2. Vem såg dig senast naken?
Vill ej avslöja personens namn här. Det är personligt.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Har inga bilder kvar, men hade kritvit hyt av någon konstig anledning och
hade usel klädsmak.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Mycket bra fråga.

5. Hur var du på dagis?
Lagom stökig, gillade att drälla med Legot och köra sparkcykel fort.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det kan nog mina kollegor kan svara på bättre än jag…

7. Har du celluliter?
Nej

8. Biter du på naglarna?
Ja

9. Har du något handikapp?
Aspergers Syndrom.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Jag tror inte risken är direkt överhängande.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Guds och mitt förhållande är tillräckligt komplicerat utan att jag ska behöva säga vilket kön Gud är.

12. Svär du?
Svordomar tyder

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Nja, de brukar oftast få mig på gott humör, men det är mest för att de är så uppenbart känsliga för somliga typer av skämt. Det räcker kanske med att säga att de inte brukar komma förbi så ofta längre.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Mer än vad jag vill erkänna för mig själv antagligen.

15. Tror du på utomjordingar?
Det skulle vara höjden av arrogans av människan att tro att hon är det högst utvecklade väsendet i Universum.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Oavsett vilket så skulle jag bli galen efter en månad - men servera Coca Cola till.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Fisk.

18. Har du blivit arresterad?
Nja. Jag har blivit gripen, men aldrig förd till station.

19. Ljuger du?
Jag försöker ibland. Brukar gå sådär.

20. Har du kysst en polis?
Ja.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Ja, för de försöker ständigt övertyga mig att deras jobb är kul och att jag borde söka anställning hos dem.

22. Har du någonting att dölja?
Självklart

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Ett märke och en tygpatch där mitt motto står.

24. Är du/har du varit gift?
Nej

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta Flickvännen från krogen?
Jag är för lojal för mitt eget bästa, så det skulle jag antagligen.

26. Kan du laga cyklar?
Nej.

27. Kan du fixa med bilar?
Nej

28. Brukar du köra om?
Ja

29. Kan du baka bröd?
Nej

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Nej

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Stargate Atlantis.

1 kommentar:

tantrikblog sa...

Nu har jag skrivit svar på samma frågelista. Ta gärna en titt!

http://tantrikblog.wordpress.com/2009/04/27/31-onodiga-och-ovidkommande-fragor/