onsdag 21 november 2007

Into the Hornets Nest...

Jag hatar verkligen att vara arg. Det enda som händer är hard feelings och att man ogillar personer, oftast någon egentlig anledning. Blir jag arg så blir jag det. Så enkelt är det.

Men varför i helvete har man ibland så lätt att bli arg för HELT fel anledning.

Vilket hände mig idag. Det var ingen stor grej - egentligen inte. Något som i normala fall bara skulle triggat en irriterad kommentar. Fast det hände också. Blev avbruten mitt i den kommentaren av en idiot som missförstått och lade sig i en diskussion han inte hade med att göra.

Och på så vis blev jag arg. Arg på riktigt. Den sortens arg som jag verkligen inte har lust att bli i människors närvaro.

Fan också.

1 kommentar:

No sa...

http://eteamz.active.com/daytonfangs/images/FangsFinalJerseyJPEGFormat.JPG