måndag 19 november 2007

Annorlunda mot det vanliga...

Hade faktiskt tänkt att fortsätta i det förra blogginläggets fotspår och skriva om lite annat än politik. Vore kanske dock enklare att skriva om politik än om hur det går för mig i livet, för det är just det som är problemet. Livet går bra - och av den här anledningen så finns det nästan ingenting för mig att skriva om. Vilket dilemma...

Så, vad är det som går så bra då? Min nya kollega visar sig vara en riktigt shysst typ trots ursprungliga tvivel, Jobbet flyter på fint, jag har en ny G3A3 som slutför min Bundeswehr Fallshirmjäger Impression, Piratarbetet går framåt...

Så, vad finns det egentligen att skriva om föruom detta?

Att inget gått åt helvete ännu som det brukar är ett jävla under. oh, visste - jag glömde det underbara vädret! 10 plusgrader och sol i November gillar jag skarpt...

1 kommentar:

No sa...

Hoppas du hade en trevlig vinter då!