onsdag 12 september 2007

Översikt över tidigare bloggar och varför jag börjar på en ny...

Jag vet inte när jag började blogga för första gången. Jag har använt metoden för att avreagera mig när jag blivit sur på något - och det var fullt av politiska inlägg på min förra blogg - de flesta när jag var sur på något. Den innehöll Mohammedkarikatyrer, en lista på allting som gjorde mig sur i en chattsession med Jan G och lite allt möjligt.

I början hade jag Expressen som bloggleverantör men efter att de censurerat ett av mina inlägg som handlade om hur mycket jag hatade kvällstidningar som inte lät politiker leva ett normalt liv så bytte jag till Blogger.

Och här stannar jag.

1 kommentar:

No sa...

Ja, det var ju en lite spretig blogg som du har byggt här men den har sina bra delar också! Dina inlägg med mer innehåll är bättre skrivna än dina inlägg med mindre innehåll som håller lägre standard tyvärr.

Konstigt att du är med i piratpartiet bara, de som är så vanvettiga... :p "All mjukvara ska vara fri och företag ska tjäna pengar genom konsult-modellen där de säljer support." Visst, funkar, men då fifflar ni ju med den fria viljan som vissa har att tjäna pengar utan att anställa 100 kineser som sitter och ger support och det "Bruce Almighty" lärde ju oss att det inte fungerar så bra.